نمایش احساس با عکس 19
خدای خوب من کاش نمی فهمیدیم و کاش می فهمیدیم،نمی فهمیدیم آنطور که دلمان می خواهد و می فهمیدیم آنطور که هست

چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392
نویسنده : محمد دهدار
بازدید : 323

نمایش احساس با عکس 19


دوســـت دارم این رو نوک پنجـــــه بلند شدن ها رو
و بوســــیدن لب های تـــــــــو را
همان لحظه هایی که تو یک عالمه مــَــــرد می شی
و مــَـــــن یک عالمه زن !!

گروه اینترنتی ایران سان

تنها باشی
روز تعطیل باشد
غروب باشد
باران هم ببارد
احساس میکنی
بلاتکلیف ترین آدم دنیا هستی…!!


وقتی یه آدم میگه
هیچکس منو دوست نداره ،

منظورش از هیچکس
یک نفر بیشتر نیست . . .

همون یه نفری که واسه اون همـــه کسه !

گروه اینترنتی ایران سان

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند …

گروه اینترنتی ایران سان

از کسی که دوستش داری ساده دست نکش
چون بعد رفتنش اینقدر قلب و ذهنت پر خاطرات میشه
کــه نمی تونی قـــلب و ذهنتـــو به دیگـــری بدی…..!

گروه اینترنتی ایران سان

فقـط چـند قـدم مانـده بـود
برسـم بـه “تــو”
اگر ایـن خواب لعنتـی ، دیشـب ادامـه داشـت !

گروه اینترنتی ایران سان

گاهی یک دوست کاری میکنه که دلت بدجوری واسه دشمنت تنگ میشه …!

گروه اینترنتی ایران سان

به اندازه ی همه” نه ” هایی که باید میگفتم و نگفتم … امروز باید بگم غلط کردم …!

گروه اینترنتی ایران سان

اشتباه من این بود ….
هر جا رنجیدم ، لبخند زدم ….
فکر کردند درد ندارد ، محکم تر زدند …


بـزرگ که میشــــوی….
غُصـه هایت زودتـر از خـودت،قـَد می کِشــند،
دَرد هـایت نــیز!

غــافل از آنکه لبخــندهـایت را،
در آلبــوم کـودکــی ات جــا گــُذاشتــی…..

گروه اینترنتی ایران سان

مرا به تختم ببندید و تنهایم بگذارید ،
هر چقدر هم نالیدم و فریاد زدم به سراغم نیایید ..
.من دارم او را ترک میکنم!!!

گروه اینترنتی ایران سان

پزشکی قانونی می گفت :
یخ زده …
مگر امکانش بود ؟!

تیتر روزنامه فردا این بود :
در گرمای داخل اتاقش …
خیره به نقطه ای …
جوانی یخ زد ….!

گروه اینترنتی ایران سان

چه تـــلـــخ است
با بــــغـــض بنویسی
با خــنـــــده بخوانند


این روزها کسی از ثابتش استفاده نمیکند ..!

همه اعتباری می خواهند و قابل تعویض!

همراه را عرض میکنم …

گروه اینترنتی ایران سان

آدم هـــــــا… فـرامـوش نـــمی‌کــــنند … !! … فــــــــقط … دیـــگر ســـــــــــــــــــــاکت می‌شـوند … هـمین !




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: ، ،
:: برچسب‌ها: "نمایش احساس با عکس, جمله کوتاه, جمله عاشقانه, عکس, عشق",



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلبه اندیشه و احساس و آدرس mohammad.dh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.